Jest! Zapisałam Cię do CopyKawki! Jeszcze tylko zatwierdź maila i gotowe

Ale to jeszcze nie wszystko, co dla Ciebie mam! 🙂

Za to, że jesteś w moim newsletterze, przygotowałam dla Ciebie JEDNORAZOWĄ promocję -61%, której nie znajdziesz nigdzie indziej i potrwa jedynie 15 minut. CZAS START!

Czy wiesz, dlaczego nikt nie czyta (i nie korzysta z) Twojej oferty? Oto najczęstsze powody:

😡 Dużo piszesz CO i ZA ILE, a mało o tym, JAK to zmieni życie klienta na lepsze.

😡 Masz mało treści, bo wychodzisz z założenia, że (no właśnie) nikt tego nie czyta.

😡Piszesz w języku swojej branży, bo wydaje Ci się, że tak jest profesjonalnie.

😡 Nie dbasz o ofertę, bo wiesz, że i tak wygrywa się ceną.

😡 Twoja oferta nie zawiera podstawowych elementów i wyróżników, dzięki którym Twój klient ma potrzebę się w nią zagłębić.

E-book
„Czego potrzebuje Twoja oferta? Sprawdź, czy masz wszystkie treściwe elementy, by skutecznie sprzedawać”
czeka na Ciebie!

Znajdź słabe punkty i podkręć swoją ofertę tak, by klienci po jej przeczytaniu zawsze mówili „BIORĘ!

Zamów teraz swój egzemplarz e-booka „Czego potrzebuje Twoja oferta? Sprawdź, czy masz wszystkie treściwe elementy, by skutecznie sprzedawać”, dzięki któremu poukładasz swoją ofertę, wyróżnisz jej mocne punkty, a tym samym klienci przestaną patrzeć tylko na cenę.

Na tym właśnie polega skuteczna oferta: Twój klient ma znaleźć w niej wartość odróżniającą ją od konkurencji, zaufać Twojemu doświadczeniu i przekonać się, że zdejmiesz z niego wreszcie ten problem, z którym do Ciebie przychodzi (za co Cię obsypie złotem, oczywiście).

Co znajdziesz w środku?

  • Na początek obalmy kilka mitów…
    Rozdział, w którym zmieniamy myślenie o ofercie. To jedne z najczęstszych rzeczy, jakie słyszę od klientów, którzy przychodzą do mnie po treści ofertowe. Dzięki temu inaczej popatrzysz na swoje dotychczasowe teksty!
  • Rzeczy do ustalenia na początek
    Podstawy podstaw, fundamenty, bez których nie ma mowy o skutecznej ofercie, a o których często się zapomina lub odkłada na „wieczne nigdy”.
  • Sprawdź, czy Twoja oferta ma te elementy
    Dokładna lista z opisem wszystkich części, jakie powinna mieć Twoja oferta. Wreszcie dowiesz się, dlaczego nie możesz tego pominąć!
  • Interaktywna checklista do wydruku
    Dla miłośników wersji elektronicznych oraz drukowanych dodatkowo przygotowałam odrębną checklistę na bazie poprzedniego rozdziału ze wszystkimi elementami oferty. Wolisz odznaczać? Checkboxy są klikalne i możesz je zaznaczyć, gdy opiszesz już dany fragment swojej oferty. Wolisz to robić ręcznie? Śmiało drukuj i zaznaczaj tak, jak lubisz!

Naprawdę poukładanie oferty może tyle zmienić?

Przeczytaj, jak poprawki w ofercie zmieniły życie biznesowe moich klientów:

  
copywriter content writer social media ania od pisania

A jeśli się jeszcze nie znamy…

Nazywam się Ania Paleń, a w internecie znana jestem jako Ania od pisania. Od ponad 10 lat działam w marketingu internetowym. Pracowałam m.in. nad komunikacją marki Tryumf, a także działałam z agencjami digitalk Artura Jabłońskiego czy Agencja Kuźnia Marcina Cichockiego.

Moją pasją i specjalizacją są copywriting i social media. Wierzę, że dobrze skonstruowane treści to najlepszy sposób na przyciągnięcie klienta, który pozostanie z Tobą na dłużej.

Działałam z wieloma branżami, dzięki czemu łatwo mi znaleźć i zrozumieć potrzeby różnych grup docelowych. Tworzę przede wszystkim dłuższe formy tekstowe – treści na www, newslettery, wpisy na blog, posty w social media czy właśnie oferty. Jestem zdania, że krótko nie zawsze znaczy lepiej, ale zrozumiale – jak najbardziej. I w ten sposób wspieram swoich klientów każdego dnia.

Zostało jeszcze trochę czasu na działanie, ale na Twoim miejscu bym się pospieszyła 😉 

Nie zwlekaj i weź wreszcie porządnie zajmij się swoją ofertą. W końcu to dzięki niej będziesz miał na ZUS-y i inne przyjemności, prawda? Więc na co czekasz?

Gdy minie czas, promocja zniknie jak sen złoty. Taniej już nie będzie, nawet na Black Friday. E-booka znajdziesz jeszcze w moim sklepie, ale już za pełną kwotę. Skoro więc nie widać różnicy, to po co przepłacać?

  

Zegar tyka!

Zainwestuj mniej niż 29 zł i zacznij wreszcie zarabiać – nawet kilkadziesiąt razy więcej na własnej ofercie.