E-mail marketing i newslettery

copywriting newsletter dla biznesu Ania od pisania

Zyskaj zaangażowaną i kupującą społeczność we własnym newsletterze!

Utworzenie newslettera to obecnie biznesowe must-have. W dobie wciąż obniżających się zasięgów i zmian algorytmu w social media taka lista gwarantuje Ci niemal 100% dotarcie do swoich odbiorców. Nie możesz przegapić takiej szansy.

Jak to działa?

1

Ustalenie szczegółów

Na spotkaniu online lub mailowo ustalimy istotne elementy dotyczące Twojego newslettera

2

Strategia

Zaproponuję częstotliwość i poruszane tematy w wiadomościach na podstawie podanych informacji

3

Działanie

Wdrażamy plan w życie! Tworzę treści i ustawiam je w programie MailerLite do wysyłki.

4

Rosnąca społeczność i 💸

Zyskujesz kolejny doskonały kanał do promocji swojej działalności!

Co się stanie, gdy poprowadzę Twój newsletter?

Na pewno zyskasz:

  • Zaangażowaną społeczność, która kupuje.
  • Wysokie wyniki otwieralności wiadomości.
  • Wciągające treści, na które będą czekać Twoi czytelnicy.
  • Wolny czas i zasoby na Twoje działania.
  • Skuteczny i zyskowny kanał komunikacji.

Dlaczego warto prowadzić teraz newsletter?

Komunikacja e-mailowa wcale nie umiera. Wręcz przeciwnie! Według Bluecore 74% osób z pokolenia Baby Boomers uważa, że ​​e-mail jest najbardziej osobistym kanałem komunikacji od marek, a następnie 72% pokolenia X, 64% pokolenia milenialsów i 60% pokolenia Z.

Mogę to potwierdzić na własnym przykładzie – pierwsza kampania webinarowa przyniosła mi aż 450 subskrybentów. Jak szybko jesteś w stanie osiągnąć takie wyniki np. w socialach? No właśnie.

Co dla Ciebie stworzę?

  • Regularny newsletter.
  • Pojedynczy e-mail.
  • Sekwencję e-maili do kampanii webinarowej/sprzedażowej.
  • Co potrzebujesz – daj znać!

Jaka jest wartość tej usługi?

tylko 130 zł brutto za 1 e-mail

  • Długość 1 e-maila – do 2000 zzs (znaków ze spacjami)
  • Powyżej 2000 zzs – 100 zł brutto za każde dodatkowe 1000 zzs
  • Przy większych pakietach możliwość rabatu za sztukę.

Zapomnij o obowiązku pisania treści i przekaż ją mnie. Zajmij się tym, co lubisz najbardziej.

Gotowa_y do współpracy?

Umów się na spotkanie zapoznawcze i sprawdźmy czy pasujemy do siebie biznesowo. Link do kalendarza poniżej: